תל אביב • האם בביוף יחבור לחזית הדתית

    שלום בידרמן No Comments on תל אביב • האם בביוף יחבור לחזית הדתית
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהדות התורה בתל אביב, המורכבת בעיקר מאגודת ישראל, החלה בהתארגנות לקראת הבחירות המונציפאליות בו תרוץ התנועה שוב במסגרת בג"ד. בג"ד היא תנועה דתית המאחדת את הבית היהודי, יהדות התורה ונציגי השכונות.

    בבחירות האחרונות זכתה בג"ד ל-2 מנדטים והפסידה את המנדט השלישי בקולות לא רבים, עקב ההתעוררות שחלה בעיר עם התמודדותו של דב חנין לראשות העיר, דבר שהוציא את תושבי תל אביב הצעירים לקלפיות. הפעם מקווים להגיע לשלושה נציגים.

    נציגי התנועה בעיר הם נפתלי לוברט (אגו"י) המכהן גם כסגן ראש העיר ושמואל גפן (הבית היהודי). במקום השלישי הוצב אלי אמינוב פעיל שכונות מוכר. בבחירות הקרובות כך מסתמן יוצב במקום השלישי בנימין בביוף שנבחר מטעם סיעת ש"ס לעירייה והספיק לריב עם שלמה זעפרני, יו"ר ש"ס בת"א. בביוף הקים מפלגה בשם בני בכורי ישראל, והוא מייצג קהילה גדולה של עולים מארצות הקווקז. בביוף עצמו מכשחיש את הדברים בתוקף אולם גורמים בתל אביב אומרים כי לא מן הנמנע שהוא יוצב במקום השלישי והריאלי.

    שמואל גפן, איש הבית היהודי הנחשב כאיש המנגנון הישן של זבולון אורלב גבר בפריימריז פנימיים על איתי גרנק מועמדו של נפתלי בנט. אילו היה מנצח גרנק, הייתה לאגודת ישראל בעיה לרוץ שוב עם הבית היהודי לעירייה.



    0 תגובות